Sunday 12 October 2014

GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER

Kata orang tak kenal maka tak cinta. Tak amal maka tak rasa..ahaaa..begitu jugalah dengan saya. Sebenarnya dah lama intai nak pakai set skin care Shaklee. Maklumlah, barangan jagaan kulit dan kecantikan sangat banyak di pasaran tapi yang mana satu jadi pilihan.

Bagi saya, pilih lah jenama yang halal, sihat dan meyakinkan. Shaklee merupakan syarikat produk kesihatan no 1 dunia. Jadi, saya lebih yakin menggunakannya kerana penyelidikan demi penyelidikan diuat sebelum, semasa dan selepas  pengeluarannya bagi menjamin kualiti produk.

GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER
==============================
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  • Lembut dan menyegarkan


 Saya mula pakai ni start bulan 7 sampai sekarang masih ada lagi..picitkan sikit aje ke tapak tangan yang basah, cuci muka dengan jari manis kanan dan kiri... rata kan dan bilas hingga bersih.

Lepas ni saya nak cuba pula yang lain..sebulan satu yang baru..next adalah Soothing Radiance Whitening Softener...insyaAllah ;) 

berminat nak miliki set penjagaan kulit Shaklee yang selamat dan berkesan..pm saya untuk maklumat lanjut.

#pengedarShakleeMalaysia
#pengedarSHakleePahang
#pengedarShakleeTemerloh
#012-9488265 

No comments: