Sunday 12 October 2014

NILAI 1 TONG ESP : MURAHNYYAAAAAAAAA

1 tong ESP soy pprotein ini 850gm bersamaan dengan 30 kg kacang soya non gmo. Tanpa kolesterol , jadi jika anda perlukan sumber protein ini lah jawapannya. Sebab itu bila kulit luka cepat sembuh dalaman dan luaran kerana sumber protein nya membantu memperbaharui sel sel kulit. Luka cepat sembuh dan bercantum ala ala kena minyak gamat you !

Pengalaman kuku saya terluka terhiris tak sengaja oleh peeler buah ajaib, terhiris sampai ke kuku..alhamdulillah , saya amalkan Collagen Powder + 2 scoop ESP dan dalam masa beberapa hari luka saya pulih dan kuku mula tumbuh.

Nanti kalo saya share peeler tu marah pulak tauke yang jual..no no no..bukan saya nak burukkan peeler dia jual, tajam tu bagus lah.  Yang saya nak highlight kan keberkesanan ESP effects dan Collagen powder. Efeknya selain luka sembuh cepat kulit pun toink toink toink.....anjal gitew..

Jika nak sumber protein dari telur, daging, tentulah timbunan kolesterol kita meningkat dek kerana nak kan protein tu. Dan pula, protein ni mudah rosak pada suhu tingggi. Sebab tu ESP dibancuh menggunakan air sejuk atau suam kuku (suam hidup segan mati tak mahu hahahhaa)

Dan lagi...kalo masak pondan pondan cincai kang telur tu kan ada samonella, macam ikan..sebab tu kena masak sampai mati kuman. BIla kuman mati sumber protein nya pulak dah hangus rentung yillek ...



Haa inilah satu satu nya soy protein yang saya suka berbanding jenama lain.  Saya tak kembung , rasanya sedap, halus, senang dibancuh pakai shaker konfem sebati 




 ..jom dapatkan ESP 2-3 tong bulan ni buat stok..kongsi dengan mak, mak ngah, adik beradik ipar duai pun best ni..jimat dan berkhasiat.Promosi sah sehingga 31 Oktober .

SMS WHATSAPP untuk info dan order :

#pengedarShakleeMalaysia
#pengedarShakleePahang
#PengedarShakleeTemerloh
#012-9488 265

No comments: