Wednesday 17 December 2014

11 TANDA ANDA MULA MEMERLUKAN KOLAGEN

Tahukah anda ? Kolagen membentuk 90% protein matriks tulang tulang dan dua pertiga dewasa tulang rawan artikular. Semakin meningkat usia, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen akan menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda tanda penuaan yang lain . Mari kita lihat .









11 TANDA ANDA MULA MEMERLUKAN KOLAGEN
1)Rambut kering dan bercabang Perhatikan jika anda mengalami masalah rambut bercabang atau kering ini menunjukkan anda mungkin memerlukan kolagen.

2)Pori pori besar , bintik hitam, jeragat. Masalah ini biasa ditakuti oleh wanita kerana boleh mengurangkan keyakinan diri.

 








3)Tulang kekurangan kalsium, risiko osteoporosis. Bila ini terjadi, 
wanita muda lebih cepat bongkok dan mudah mengalami patah tulang jika terjatuh atau kemalangan. Pesakit juga mungkin sering mengalami sakit belakang.

4)Hilang keanjalan kulit, otot mula mengendur. Apabila semakin berusia, kurang senaman dan penjagaan maka otot dan kulit mula melendut. Kolagen dapat membantu menganjalkan kulit dan memeliharanya dengan kelembapan.



5)Sakit sendi, penuaan . Jika sakit sendi mengganggu pergerakan anda, anda mungkin memerlukan kolagen bagi melicinkan sendi dan rawan.

6)Kuku mudah pecah, kurang bersinar. Masalah kukuh rapuh dan pecah boleh dirawat dengan pengambilan kolagen secara teratur.

7)Organ dalaman kurang berfungsi

8)Payudara hilang keanjalan. Tapi awas ! anda mungkin juga sudah lama tidak bersenam .

9)Sakit gigi dan seumpamanya. Apabila bekalan kolagen semakin kurang, akan timbul masalah berkaitan gigi. Tentu anda rasa tidak selesa bukan.

10)Mata sembap, kabur,lingkaran hitam (mata panda). Tanda tanda anda kurang kolagen juga ialah lebam di bawah mata. Tapi awas...nasihat saya, anda juga mungkin terlalu lama menatap skrin tv/laptop/komputer/tab dengan kadar waktu yang terlalu lama. Bila ini berlaku anda akan melebamkan bawah mata anda, sadis bukan? Di samping itu, sedikit tips untuk anda, berehatlah dari skrin komputer selepas 30 minit anda menggunakannya. Rehatkan mata anda dengan pergi ke dapur serta minumlah segelas air kosong atau alihkan pandangan anda seketika dan pejam mata . Tips lain, pengambilan kolagen yang mencukupi juga membantu merawat masalah ini.



11)Kulit berkedut. Masalah kulit berkedut juga dikaitkan dengan hilang kelembapan kulit, kekurangan air atau mungkin sahaja anda kekurangan kolagen. Kolagen Shaklee dapat membantu menjaga kelembapan kulit.


Dan tentunya di usia 36 tahun ini saya memilih Shaklee Collagen Powder. Pejam celik pejam celik dah masuk 2 tahun saya ambil kolagen ni. Mula mula ambil time promo. Wahh memang teruja melihat hasilnya. Yelah..sehari dua makan memang lah tak nampak hasilkan. Ramai kawan kawan saya yang dah cuba 5 sachet dan mereka sangat berpuas hati. Biasa yang dah cuba mesti repaet order .

Kalau anda nak tahu kelebihan kolagen Shaklee ni kena lah cuba sendiri. Pasti anda berpuas hati dan tidak menyesal. Melabur sedikit untuk diri anda sendiri ye tak.

tadaaa..inilah kolagen pilihan saya ;)

Yang bestnya promosi giler giler sempena akhir tahun 2014. Jika ahli jimat hingga 25%..wahh sape nak bagi kan. Anda boleh pilih nak promo Vitamin E ke..Vitamin C atau kolagen..atau nak rembat 3/3 pun boleh ..
 
Bulan ini triple promotion dengan 3 promosi serentak.

Vitamin E beli 6 percuma 1 botol

Vitamin C beli 6 percuma 1 botol

Kolagen Shaklee beli 3 percuma 1 kotak


  
Dapatkan suplemen kegemaran anda . Tempah sekarang sebelum kehabisan stok. lambat gigit jari tau..ramai yang merebut nak cantik dan awet muda..  Saya doakan anda semua menjalani hidup yang sihat  dan gembira bersama yang tersayang .

Saya pengedar Shaklee Malaysia. COD area Temerloh, Mentakab- Pahang.

INFO & ORDER

Emelia Jamaluddin

SID 910243
012-9488 265

No comments: