Sunday 14 December 2014

TASBIH DIGITAL

Assalamualaikum semua...apps ni dah lama saya pakai..tapi jarang guna..sejujurnya sebab saya sendiri dah banyak tasbih ni..hehehe...tapi yang ni sangat membantu jika kitaa terlupa nak bawa tasbih.. yelah kalau anak saya pantang nampak saya pegang tasbih button tu dia akan ambil atau minta dari saya...dia ingatkan macam jam kot eh...hihihi


Tasbih yang besar bulat tu ada sentimental value..haaa..itu adalah peninggalan arwah nenda saya yang tercinta. Beliau selalu guna ni masa hayatnya dulu. AlFatihah untuk arwah nenda ku yang tersayang. Sudilah kiranya sahabat semua mensedekahkan surah AlFatihah untuk nenda saya ye..

ALFATIHAH

Dan yang kecil hijau tu pula saya ada banyak..banyak warna pulak tu. Ni semua saya beli borong..sebagai hadiah untuk kawan kawan.

Dan apps yang saya gunakan di playstore ialah DIGITAL TASBEEH. Haaa...kalau kawan kawan mahu, boleh download sendiri..ia nya percuma !

Semoga bermanfaat ye..


No comments: