Sunday 18 January 2015

MULTIVITAMIN KANAK KANAK : VITA LEA FOR CHILDREN

Dah lama tak bersiaran menjengah blog sejak masuk kerja keh3.. dan sejak musibah banjir yang melanda. Sebenarnya memang ada gambar banjir dalam rumah paras pinggang you...tapi biarlah post di fb saja ye. Tak perlu tayang kat blog ni hehe.. apapun Januari datang dengan semangat baru untuk berjaya. . Seperti biasa saya masih bekerja penuh semangat. Di samping menjalankan kerja sambilan ...Sambil sambil makan klik klik online dah sampai barang customer. Yessss !!! 1 set Vitalea multivitamin kanak2 dah jalan semalam Hari ni sampai 2 set lagi .. Kanak kanak boleh ambil sebagai alternatif bagi yang tak suka Meal shakes. 1-2 biji sehari memenuhi keperluan nutrisi anak anda. Percaya atau tidak , kanak kanak sangat menggemarinya seakan gula gula perasa anggur. Sesuai diberi seusia 4-12 tahun. Kalau anda nak tahu, kandungan Vitalea kanak2 ni ada Vitamin A, C, D, E, B,kalsium, magnesium, zink, folate, thiamin, dan riboflavin. 

Kandungan tambahan  pula acacia gum dan stevia. Saiz vitamin baru ini pulak sebesar duit syiling 5 sen. Kanak kanak boleh ambil sebagai alternatif bagi yang tak suka Meal shakes....hanya 1-2 biji sehari memenuhi keperluan nutrisi anak anda. Percaya atau tidak , kanak kanak sangat menggemarinya seakan akan gula gula perasa anggur. Dan ianya sesuai diberi seusia 4-12 tahun.

Dan ini lah rupa multivitamin Vitalea baharu tu.. Anak anak gemar alhamdulillah, tak payah umi nak pujuk telan sebab dengan senang hati diorang minta hehe. 

Kebetulan bulan ni Vitalea kanak kanak ni kembali dengan promo meriah beli 3 percuma 1 botol. Memang best saya cadangkan bagi para ibu yang sedang mencari cari makanan tambahan untuk yang tersayang anda patut cuba multi vitamin ni. Macam macam ada tau dalam vitamin multi ni.   Rasa anggur semulajadi.

Sebotol 60 biji , harga runcit RM111 tapi peringatan khas buat ahli Shaklee, nilai meriah surut banjir menanti anda bulan ni. Memang jimat dan berbaloi baloi. Jom melabur sedikit demi kesihatan anak anda. Sebab itu siapa yang jadi ahli dapat nikmati diskaun 21-35% wahhh best kan  :)

Apa kata anda cuba sebotol hari ini Jom tempah sekarang sementara masih promosi sedang berlangsung .Saya adalah pengedar Shaklee Temerloh, Pahang , dan pos ke seluruh Malaysia. 

INFO & ORDER :

Emelia 
SMS 012-9488 265
Shaklee Id 910243
Page Fb : Ladang Vitamin

No comments: