Saturday 7 February 2015

BAGAIMANA NAK TANGANI MASALAH SUKA MAKANAN MERAPU

Assalamualaikum semua sahabat. Saya dapat ilmu baru hari semalam jadi nak share dengan sahabat semua pasal bagaimana nak tangani tabiat suka makan makanan ringan, yang kurang berkhasiat untuk craving atau lebih senang cakap suka makanan yang merapu. Tahukah anda? Ini bermakna tubuh memberi isyarat bahawa ia kekurang POTASSIUM. Haaa...Dari mana nak dapat kan potassium ni ye? dari potato ke ahaha.. Ok cara mudah dan sempoi ialah dengan pengambilan 2 biji Vita lea sehari. Vita lea mengandungi potassium sekaligus berperanan membantu mengurangkan keinginan terhadap makanan ringan yang kurang berkhasiat.

Cadangan saya untuk keluarga tercinta ialah Vita lea with iron formula untuk saya dan suami, sementara untuk anak anak ialah Vita lea untuk kanak kanak khas buat anak anak tercinta. Tapi kadang kadang saya ambil jugak vita lea anak anak sebab sedap rasa anggur hihi. Jadi, saya juga syorkannya kepada anda di luar sana.

Ok ini lah rupa Vita lea dewasa tu. Haa..2 biji Vita lea ini bersamaan 40 jenis hidangan tau..siapa yang teringin nak turunkan berat badan tak boleh skip ambil Vitalea ni..kata nak kuruskan..kurus yang sihat berat turun tapi zat nutrisi masih kekal dalam tubuh..barulah tak kurus cekeding kering kan...


Sebelah nya pula multivitamin untuk anak anak saya..dan saya cadangkan juga untuk anak anak anda di luar sana. Mengandungi vitamin A, B,C,D,E, kalsium, magnesium,zink dan dalam perasa anggur yang enak. Lagipun ia untuk membantu menguatkan antibodi anak anak kita. Haa jangan tak tahu ye..kekurangan Vitamin tertentu pun boleh menyebabkan ulser mulut tau..nak tahu vitamin apa...jeng jeng jeng...ia adalah vitamin B dan C! Ok lepas ni siapa yang nak maintain jaga kesihatan wajib telan @ biji Vita lea ni sehari ye...tak kenal amkan tak cinta..tak amal maka tak rasa.



Kebetulan bulan Februari ni ada promo hebat beli 6 percuma 1 Vita lea with iron ni dan beli 3 percuma 1 Vitalea kanak kanak..Nak dapatkan secara online, walk in ke branch atau nak saya poskan pun boleh.  Apa apapun sms whtasapp saya dulu untuk sebarang pertanyaan ye. Penghantaran percuma COD sekitar Temerloh , Bera dan pengeposan ke seluruh Malaysia.

EMELIA JAMALUDDIN

LADANG VITAMIN

012-9488 265

Sebarang maklumat lanjut, cara bayaran dan konsultasi boleh sms whatsapp 012-9488 265 saya rakan Shaklee Temerloh anda.  Penghantaran juga sekkitar daerah Bera, Pahang.

No comments: