Saturday 7 March 2015

JATUH CINTA PADA ESP


Saya mula kenali ESP masa umur Ammar 1 tahun 2 bulan.
Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila ESP terus mengenyangkan saya.
(ibu beranak kecik kadang-kadang tak sempat makan pun)


Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila terasa perubahan tenaga yang ketara.
(ibu beranak kecik kadang-kadang letih lesu hanya dengan melayan karenah anak kecik dari pagi sampai ke tengah malam tidur. Belum termasuk kerja harian di rumah lagi)


Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila sistem penghadaman saya jadi LAWAS & TAK SEMBELIT dah.
(hampir 2 tahun lebih menanggung 'ketidaklawasan' & sembelit)


Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila Ammar dah tak merengek malam mintak nak menyusu sebab dah kenyang even hanya menyusu sekali jer sebelum tidur malam.
(sebelum kenal ESP Ammar kerap merengek lapar ditengah malam dan tak puas menyusu.)


Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila kulit saya kembali bermaya & anjal. Pori-pori dimuka juga mengecil.
(sebelum kenal ESP kulit saya kering dan tak bermaya. Muka kelihatan kusam jer)


Saya mula JATUH CINTA dengan ESP bila rambut saya dah kurang gugur.
(Saya punya masalah rambut gugur sejak sebelum kahwin lagi dan kini masalah tersebut dah berkurangan)


Detik inilah yang buat saya PERTAMA kali JATUH CINTA dengan ESP!

Nukilan dari hati
Puan Intan


-------------------
 
Berita baik untuk anda. Shaklee kini di Temerloh dapatkan barangan shaklee keperluan anda dari saya pengedar Shaklee Temerloh anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan sarawak.

 
Sebarang maklumat lanjut, cara bayaran dan konsultasi boleh sms whatsapp 012-9488 265 saya rakan Shaklee Temerloh anda.  Penghantaran juga sekitar daerah Bera, Pahang.

No comments: