Saturday 7 March 2015

PARUT MAKIN PUDAR !!

Mula2 ambik masa pregnant 4 bulan anak ke3.... Saya suka campur ESP dengan milo... Alhamdulilah, saya sangat cergas sepanjang kehamilan... yang paling best bila tiap kali check up, nurse dan doktor puji semuanya ok

Lepas tu sambung ambik ESP semasa berpantang dan menyusu. Sekarang baby dah 10 bulan... Baby sihat, mama pun cergas..

Selain tu, parut2 lama dah semakin pudar.... Episod mengutip rambut gugur di lantai bilik, bilik air dan sikat dah tiada lagi..

Sayang sangat kat ESP.
Mmuuahh.


Kredit to Puan Dillla 

------------
Berita baik untuk warga Temerloh kini boleh mendapatkan barangan dan supplemen Shaklee daripada saya pengedar Shaklee Temerloh. Penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia Termasuk Sabah dan sarawak. SMS whatsapp 012-9488 265 untuk cara bayaran, konsultasi dan info lanjut.

Ingat Shaklee ingat saya...nak Shaklee cari saya tau ! hehe

No comments: