Sunday 8 March 2015

TUMIT PECAH KETIKA HAMIL ??

Ni testimoni saya yang ketiga rasanya..hehe..sebab saya terlalu suka sangat sangat dengan ESP ni..masa saya pregnant dulu..tetiba kaki saya pecah pecah..ya Allah firstime saya rasa kaki pecah pecah..sangat sangat tak selesa..dah pernah cuba sapu cream yang saya beli kat farmasi..tp x jadi..lepas bersalin saya tergerak hati nak cuba ESP + Zinc..kebetulan masa tu ada masalah rambut gugur..minum ESP bertong tong baru perasan ehhhh tumitku dah tak pecah..alhamdulillah best sangat..sebab dah lama pecah tetiba elok balik..ESP ni protein..protein makanan untuk sel..sel cantik kulit pun cantik..tumit kaki pun dah tak pecah..alhamdulillah..

ESP best best best! 

Pn Amalina 
----------------------




berita baik kini Shaklee di temerloh. Dapatkan supplemen kegemaran anda secara terus daripada saya Puan Emelia Jamaluddin Pengedar Shaklee Temerloh, Mentakab dan Bera. Penghantaran poslaju ke seluruh Malaysia termasuk ke Sabah dan Sarawak. SMS whatsapp ke 012-9488 265 untuk info lanjut.

No comments: