Sunday 8 March 2015

MINUM SOYA KOTAK JADIKAN KULIT BAYI LEBIH SENSITIF ?

ESP ATAU SOYA KOTAK  ??

Kali ini saya mahu berkongsi satu ‪‎RAHSIA‬ saya dan pemakanan saya semasa pegnant anak yang ke 3...sehingga mendapat gelaran anak baby shaklee

Ya, saya memang tak mis ESP dan VITAMIN C...saya yakin soya yang terkandung dalam esp adalah tidak sama seperti soya lain yang berada di pasaran, ..saya mengaku saya sangat excited untuk mendapat anak yang gebu putih semasa mendapat tahu saya mengandung ketika anak 1st dulu...bukan saya nak bezakan setiap anak, tetapi saya nak anda sedar yang tidak semua soya di luar sana diproses dengan betul dan selamat

Ok, nak dijadikan cerita, masa anak 1st dulu, saya ingat lagi kami borong 1 cotton soya dalam kotak ..yang besar pulak tu..saya suka sangat minum soya..tu yang hubby belikan banyak terus....sangkaan saya silap....kakak farisha yang dulunya baby..sering mengalami masalah RUAM yang teruk sehingga saya buntu nak guna cream apa..masa tu belum kenal lagi cream shaklee...baik kejap tapi tak lama jadi semula...kesian kakak...ibu je faham masa tu....

Bila pregannt anak yg ke 3 ni memang saya tak mnum soya kotak...saya just amalkan ESP, VITAMIN C dan vitamin asas ibu HAMIL yang lain. Dan saya dapati kulit fatini sangat la comel, putih dari yang lain dan yang saya suka sedikit pun tidak mengalami ruam yang berpanjang dan meninggalkan kesan parut...

Bila saya fikir balik dan saya sedar,.suatu ketika dulu saya TAK PATUT amalkan soya dalam kotak, sebaliknya saya kena pastikan betul-betul soya yang saya mnum adalah soya NON-GMO.....

Kini pilihan saya adalah ESP ..dan sesmetinya sampai sekarang saya amalkan...kerana ianya membantu saya utk mendapatkan kulit yang sihat dan bersih, awet muda, dan memberi saya tenaga berpanjangn........alhamdulillah...

terima kasih Allah. terima kasih Shaklee....

Pn Shaila

-----------------------------------
Ingin mendapatkan supplemen Shaklee ? Berita baik kini Shaklee di Temerloh. Anda boleh mendapatkan set hamil, set penyusuan ibu atau sebarang supplemen pilihan anda daripada saya pengedar Shaklee Temerloh. COD juga ke kawasan Mentakab, dan Bera. 

SMS /whatsapp ke 012-9488 265 untuk pertanyaan lanjut.

No comments: