Sunday 8 March 2015

ZINK : UNTUK TUMBESARAN DAN PERKEMBANGAN

Petang ni duk belek belek buku panduan produk tiba tiba terbaca pasal Zink ni..oo rupa rupanya Zink menyumbang juga kepada tumbesaran dan perkembangan tubuh badan. 

Zink Complex Shaklee dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang dan ia diformulasi berasaskan sayur sayuran.  Zink juga dapat meningkatkan daya ingatan dan tempoh tumpuan belajar.  Menurut kajian, kanak kanak yang diberi 20mg Zink 5 hari seminggu selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang baik dan penumpuan yang lebih panjang berbanding mereka yang tidak mengambil supplemen Zink..

Haa bila baca macam ni mula lah rasa nak makna..hahaha.Biasa suami je yang makan Zink ni..

Fakta nutrisi supplemen Zink Complex Shaklee 1 biji mengandungi 120mg kalsium dan Zinc sebanyak 15mg. Jangan tak tahu ye...mereka yang ada masalah kesuburan lelaki sangat perlu mengambil Zink ni. Sebab Zink membantu memelihara sistem reproduktif kaum lelaki dan meningkatkan jumlah sperma. Mereka yang sering keguguran rambut juga perlu mengambil Zink kerana Zink membantu di dalam menyihatkan pertumbuhan rambut dan mengelakkan nya dari gugur. Ye lah bila sel kita sihat, rambut kuat dan susah nak gugur ye tak.




Ini lah rupanya Zink pilihan hati keluarga saya. Sebenarnya kat rumah saya ni memang ada sebakul supplemen. memang jadi ala ala first aid lah hahha...bukan nya semua kami telan setiap hari..agak agak lah kan kah3..

harga runcit sebelum GST ini kira kira RM 33.75.  Mengandungi 120 biji. Ini adalah antara vitamin termurah dari Shaklee.. Apa?? Nak murah lagi ?? Haaa jika ahli macam saya ni memang dapat lagi murah lah hehehe...tambahan pulak sekarang ni promosi Mac sehingga 28 Mac ni Zink beli 3 percuma 1 botol lagi..  Nak lagi ?? Okay...Zink juga membantu dalam penghasilan insulin secara semulajadi. Lagi ??? Okey..Zink juga membantu pemulihan luka ...haaa best kan Zink Shaklee ni.. Ingat tak saya pernah kata kan..apabila sebut Complex..ia adalah bermaksud paling lengkap di pasaran. Dan Zink Shaklee adalah yang paling lengkap di pasaran bagi supplemen Zink berbanding jenama lain..

Nak dapatkan supplemen Shaklee ? Berita baik buat warga Temerloh , anda boleh mendapatkan suplemen Shaklee secara terus daripada saya pengedar Shaklee Temerloh, Mentakab dan Bera. Sebarang maklumat lanjut, pertanyaan boleh SMS /WHATSAPP 012-9488 265 Pn Emelia Jamaluddin. 

Pengedar Shaklee Temerloh
SID 910243
Emelia Elza Jamaluddin
012-9488 265

No comments: