Tuesday 21 May 2013

MEAL SHAKES

 Pagi ni saya nak cerita tentang satu supplemen yang MESTI ADA DI RUMAH saya hehe. My feveret, dan anak2 pun suka.

Nak p keje amik Meal shakes + ESP dulu, alas perut .Pastu kalo dah ada klas memanjang pun x yah risau dah. Sebab saya nk cepat lapar dan if once dah masuk angin, sepanjang hari lah haru jadiknya.

Jommmm..hepy  reading >>>


Meal shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap utk kegunaan harian. Diperbuat dari bahan semulajadi- buah-buahan , sayuran,kacang soya , lactalbumin (sejenis susu) dan lain2.

Lactalbumin adalah bahan yg terbaik dan mengandungi organisma protin yg sgt berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisiseperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Mealshakes Shaklee merupakan pihan bijak.

Mari kita lihat MANFAAT UTAMA MEAL SHAKES

-NUTRISI LENGKAP- Mengandungi 24 jeis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.

-BAIK UNTUK SEL TUBUH- Kaya dengan protin, tidak mengandungi laktosa,membantu pembinaan sel2 kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain2.

-MEMBANTU TUMBESARAN- Mengandungi asid folik, biotin, kalsium, magnesiumyg diperlukan untuk membina tulang dan sel2 untuk proses membesar.

ANTI OKSIDA- Mengandungi vitamin A,C, E, zink, selenium yg merupakan agen anti oksida yg bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

MENGEMBALIKAN SERI WAJAH- Mengandungi vitamin B yg lengkap, zat besi dan copper yg cukup utk membina sel2 darah merah yg sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah /kulit yg lebih cantik.

DETOKSIFIKASI- Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.


Boleh campur dalam minuman kegemaran anda, tapi  saya suka tambah air 0 je dgn ESP dan Meal shakes..bestt..ni multivitamin, kalsium dan sangat ringkas disediakan utk bfast hubby dan anak2 sblm ke tempat kerja dan sekolah /taska.

Ikuti koleksi testimoni  sihat bersama Meal shakes TESTIMONI MEAL SHAKES....semua nya berdasarkan pengalaman indah para pengguna Meal Shakes ni. Ada yg minum sendiri, tapi kebanyakannya untuk si manja lah. 

Disyorkan pada kanak2 berusia 2 tahun ke atas. Boleh bancuh dalam susu(tapi jgn air panas sgt nanti protin musnah) , satu canister ni jika sorang budak makan boleh tahan 3-4 bulan tau.  Haa jgn x caya sudah.

* Psst- ni pun kalo amal tiap hari dgn ESP + Meal shakes kulit jadi cantik berseri tak sengaja..ramai dah kawan saya ckp mcm tu bila mereka mengamalkannya.

Nak sihat, kulit cantik dan imun tubuh yg sihat? Jommm sihat bersama saya

----------------------

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA.
PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH DAN SARAWAK.
COD VITAMIN DAN SUPPLEMEN SHAKLEE AREA SANDAKAN, SABAH.
CUTI SEKOLAH DI MENTAKAB DAN TEMERLOH , PAHANG.

INFO DAN ORDER:

Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265
PAGE FB : Ladang Vitamin
BLOG : My Ladang Vitamin 

MEMBINA KESETIAAN MELALUI KUALITI 

No comments: