Friday 24 May 2013

Omega Guard

Salah satu vitamin feveret saya ialah Omega Guard Shaklee..dengan tag line nya THE PURITY YOU CAN TRUST. Sebelum join Shaklee ni saya hanya mampu beli trial saja, tu pun sebab nak cuba makan untuk kuatkan imuniti anak yg bf la konon. 

Memang ada benarnya. Jika sang ibu yg menyusukan anak amik sumber DHA, semua itu akan disalurkan kepada anak pula.  Minyak ikan laut dalam , dalam kapsul jernih melambangkan keaslian pati minyak Omega 3 ini. Mari kita cari tahu kenapa harus CINTA pada Omega Guard ni..joommm

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.


Melindungi jantung anda
Omega Guard membekalkan asid lemak omega 3 yg berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
Hasil penyelidikan mendapati pengambilan asid2 lemak omega 3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Ia juga mendapati bahawa paras asid lemak omega 3 yg tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yg normal. tambahan lagi omega 3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi2 sendi.


Minyak ikan terbaik di dunia!
Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA,ALA dan lain2 lagi.  EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi2 otak.


Ultratulen dan bergred farmaseutikal
Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yg memekatkan asid lemak omega 3 yg bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan2 berbahaya seperti merkuri dan plumbum yg terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Ada banyak manfaat Omega 3 ni lagi antaranya melindungi kolagen dalam kulit. Rugi tak cuba , kalo tak cuba mana nak tahu kan kan kan...

Jemput godek2 dan belek2 blog comot saya ni untuk TESTIMONI OMEGAGUARD
---------------------------------------------------------------------
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapore, Brunei dan Lain2.

COD , ambil sendiri, hantar ke rumah area Sandakan Sabah.

COD cuti sekolah area Temerloh , Pahang.

Info dan order:
Emelia Elza Jamaluddin 
SID 910243

SMS WHATSAPP 012-9488265

emel : jrjef4@yahoo.com

Page FB : Ladang Vitamin 
 

No comments: