Wednesday 25 September 2013

BERI LAH PELUANG UTK DIRI ANDA !

SET VITAMIN PENYUSUAN IBU

Ada org tak perlu vitamin untuk susu yg banyak. Tapi bagaimana pula dengan para ibu yg stress kerana bebanan kerja di samping itu susu yg kurang, sering sakit2 situ sini sana.

Vitamin penyusuan ibu bukanlah bertujuan membanyakkan susu ibu. Tetapi menguatkan imuniti  tubuh ibu dan mengelakkan stress. Bila ibu sihat, rumah tangga teratur dan banyak perkara boleh dibereskan.

Saya sendiri pernah terpikir nak berenti koje suatu ketika dulu lps kelahiran ank kedua. Stress, badan yg asyik sakit menyebabkan emosi bercelaru.

Anda seorang suri rumah..seorang pekerja mencari nafkah di luar rumah? Mengapa abaikan kesihatan ibu sedangkan anda sendiri nak lihat anak2 membesar dalam kasih sayang anda.

Sebagai ibu yg hebat, hadiahkan diri anda supplemen penyusuan ibu untuk jadi mak yg lebih energetic, gigi yg kuat dan tak mudah roboh akibat kekurangan kalsium atau ditarik kalsium oleh anak sepanjang penyusuan badan?

Mengapa nak biarkan diri kita kelihatan tua, hodoh,lesu tak bermaya sedangkan kita masih muda dan kita mampu mengelakkannya?

Mengapa susah2 beli jenama mahal utk suburkan rambut kalo kita boleh elakkan rambut gugur dengan makan vitamin atau sekurang2 nya mengurangkan keguguran rambut?

Mengapa perlu tanggung risiko sakit belakang gara2 kurang kalsium?

Mengapa berkata TIDAK kepada supplemen yg boleh menyihatkan kulit anda, kesihatan anda dan memberi nilai tambah yg hebat bagi penyusuan susu ibu?


kalo beg berjenama boleh di beli mengapa tidak hadiahkan diri anda supplemen asas kesihatan atau set vitamin utk kesihatan diri.

Imuniti yg kuat berpunca dari tubuh yg sihat secara dalaman dan luaran. Elakkan bergantung dengan pil penahan sakit yg membawa impak bahaya untuk jangka masa yg panjang.

Pilihan di tangan anda yg bijaksana. macamana nak dapatkan vitamin berkualiti yg sudah berada dipasaran lebih 56 tahun?

Hubungi saya Emelia Elza Jamaluddin /sid 910243 / sms WHATSAPP 012-9488265  . PAGE FB : LADANG VITAMIN

No comments: